Detalji
- On line (ZOOM):8. april 2025. godine od 10h
- Trening vodi:Ekspertkinja za razvoj ljudi (detalji na stranici)
- Kotizacija i popusti:16.200 (+PDV); detalji o popustima na stranici
Prioritizacija radnog vremena i lična efektivnost
NIJE PITANJE DA LI IMAŠ VREMENA, VEĆ NA ŠTA GA TROŠIŠ; SMANJITE STRES I POSTIGNITE BOLJE REZULTATE
Prioritizacija radnog vremena je proces odlučivanja o tome koji zadaci ili aktivnosti imaju najveći značaj i treba da budu obavljeni prvo, a koji mogu da sačekaju. Cilj prioritizacije je da se fokusiramo na ono što je najvažnije i što će nam omogućiti postizanje ciljeva, a istovremeno da se smanji gubitak vremena na manje bitne ili nehitne zadatke.
Dobra prioritizacija radnog vremena je ključna iz nekoliko razloga:
- Povećanje produktivnosti – ako se fokusirate na najvažnije zadatke, to vam omogućava da postignete bolje rezultate u kraćem vremenskom periodu.
- Smanjenje stresa – Kada imate jasno definisane prioritete, znate šta je najvažnije i našta treba da se koncentrišete, smanjuje se osećaj preopterećenosti i stresa, jer imate kontroluj nad svojim radnim danom.
- Efinasko upravljanje vremenom – ako odvojite vreme za obavljanje ključnih zadataka, smanjićete mogućnost prokrastinacije ili gubljenja vremena na neproduktivne aktivnosti
- Postizanje ciljeva – dobra piroritizacija omogućava da se koncentrišete na aktivnosti koje su u skladu sa vašim dugoročnim i kratkoročnim ciljevima
- Balans između profesionalnog i privatnog života – obavljanjem poslovnih obaveza na vreme, omogućuje da se psotave granice između posla i privatnog života, što omogućava da uživate u svom slobodnom vremenu bez osećaja griže savesti.
Ovaj trening je osmišljen da vam pruži praktične alate i tehnike za postavljanje prioriteta i efikasnije donošenje odluka u svakodnevnom poslovnom okruženju. Bilo da se suočavate s brojnim zadacima, kratkim rokovima ili neprekidnim ometačima u poslu – ovaj trening će vam pomoći da radite pametnije, a ne više.
Trening je namenjen:
- Menadžerima i liderima timova koji žele da bolje upravljaju svojim vremenom i resursima
- Zaposlenima u dinamičnim okruženjima – koji balansiraju veći broj zadataka i imaju potrebi za jasnijim prioritetima
- HR profesionalcima i trenerima koji žele da podstaknu produktivnost u svojim organizacijama
- Svakome ko želi da radi pametnije, smanji stres i postigne bolje rezultate.
Trening vodi ekspertkinja za razvoj ljudi sa 16 godina iskustva u edukacijama i prenosu znanja, 19 godina korporativnog radnog iskustva (FMCG i Telekomunikacije”, sertifikovani coach i mentor, ekspert u razvoju liderskih i prodajnih veština.
NASTAVNI PROGRAM:
1) Uvod u prioritizaciju i ličnu efektivnost
- Razumevanje izazova u upravljanju vremenom
- Identifikacija faktora koji utiču na produktivnost
2) Alati za efektivnost
- Ajzenhauerova hitno-bitno matrica
- Pareto princip (80/20 pravilo)
- Pomodoro tehnika
3) Probijanje rokova i multitasking
- Zašto multitasking smanjuje produktivnost?
- Kako se fokusirati i efikasno završiti zadatke?
4) Digitalni alati za ličnu efektivnost
- Pregled aplikacija i softverskih rešenja za organizaciju zadataka
5) Implementacija u svakodnevni rad
- Kako prepoznati i eliminisati najveće “kradljivce vremena”?
- Kreiranje ličnog akcionog plana za efikasniji rad
(ceo program u pdf formatu možete preuzeti OVDE)
Kotizacija i popusti:
Kotizacija iznosi 16.200,00 (+PDV) i obuhvata nastavu, nastavni materijal i sertifikat nakon završene obuke.
Popusti:
- Za brze uplate (u roku od 5 dana od dana prijave) kotizacija se umanjuje za 5%.
- Za dva i više učesnika iz iste organizacije, odobravamo dodatnih 10% popusta.
- Za fizička lica odobrava se dodatni popust od 5%
Informacije i prijavljivanje:
Prijavu možete izvršiti klikom na dugme “Prijavite se” gde možete popuniti elektronsku prijavu ili preuzeti obrazac u .doc formatu i poslati ga na bilo koju od naših e-mail adresa
Za dodatne informacije kontaktirajte nas na:
011/3077612, 3077613, 063/509972
prijava@economicdiplomacy.co.rs