Detalji obuke

Aktuelne obuke i radionice   /   Planiranje javnih nabavki za 2025. godinu

Detalji

  • Opcija 1: Dom kulture Studentski grad, Novi Beograd:2. decembar 2024. godine od 10h
  • Opcija 2: on line (ZOOM):2. decembar 2024. godine od 10h
  • Predavač:Olivera Rajković, Kancelarija za javne nabavke (detalji na stranici)
  • Kotizacija i popusti:15.900 (+PDV), odnosno 14.600 (+PDV); detalji o popustima na stranici

Planiranje javnih nabavki za 2025. godinu

DETALJAN PRIKAZ IZRADE, IZMENE, DOPUNE I REALIZACIJE PLANA JN I SVIH TEMA SA TIM U VEZI

Ulaskom u poslednji kvartal 2024. godine, aktuelizuje se problematika vezana za planiranje javnih nabavki za narednu godinu. Iz tog razloga, ograšavamo još jedan termin za upis polaznika na radionicu koja će se baviti upravo ovom temom, uz detaljne instrukcije i objašnjenja svakog koraka direktno na Portalu.

Predavač: Olivera Rajković, Kancelarija za javne nabavke, rukovodilac Grupe za finansijsko-materijalne poslove, vrhunski ekspert i predavač specijalizovana upravo za planiranje javnih nabavki. U organizaciji Instituta realizovala veliki broj obuka na ovu temu.

 

NASTAVNI PROGRAM:

  • Izrada plana javnih nabavki za 2025. godinu i veza sa finansijskim planom
  • Planiranje javnih nabavki i veza sa internim aktom
  • Način određivanja postupka nabavke i predmeta nabavke sa aspekta istovrsnosti dobara, usluga i radova
  • Način određivanja procenjene vrednosti javnih nabavki (istraživanje tržišta, troškovi životnog ciklusa) i specirfičnosti planiranja pojedinih postupaka javnih nabavki
  • Podela nabavke u partije
  • Odgovornost za preuzete obaveze u skladu sa Zakonom o budžetskom sistemu (čl. 54) i Uredbom o kriterijumima za utvrđivanje prirode rashoda i uslovima i načinu pribavljanja saglasnosti za zaključivanje određenih ugovora koji, zbog prirode rashoda, zahtevaju plaćanje u više godina
  • Plan javnih nabavki na Portalu javnih nabavki
  • Uslovi za pokretanje postupka javne nabavke
  • Izmena, dopuna i realizacija plana javnih nabavki
  • Evidentiranje i izveštavanje o nabavkama
  • Evidentiranje ugovora o nabavkama zaključenim shodno članu 27. Zakona o javnim nabavkama
  • Najčešća pitanja, problemi i nedoumice u vezi sa planom javnih nabavki, mišljenja i rešavanja konkretnih poslovnih situacija

(ceo program u pdf formatu možete preuzeti OVDE )

 

Način realizacije, kotizacija i popusti:

Seminar se može, po sopstvenom izboru, pratiti u nastavnoj sali Doma kulture Studentski grad, Novi Beograd, ili on-line putem ZOOM platforme. Obe grupe učesnika slušaju nastavu u isto vreme.

1. Za prisustvo u nastavnoj sali, kotizacija iznosi 15.900,00 (+PDV) i obuhvata nastavu, nastavni materijal, direktno interaktivno učešće u predavanju, kao i posluženje u pauzama.

2. Za učešće putem ZOOM platforme kotizacija iznosi 14.600 (+PDV). Nastava se prati u realnom vremenu, zajedno sa učesnicima koji su fizički prisutni u sali. Pitanja se postavljaju putem chat-a, a predavači će na njih odgovoriti nakon pauze ili na kraju predavanja.

Popusti:

  • Za sve avansne uplate odobrava se 5% popusta.
  • Za dva i više učesnika iz iste organizacije odobravamo dodatnih 10% popusta.
  • Za učesnike naših ranijih seminara i obuka iz oblasti javnih nabavki, odobravamo dodatnih 5% popusta

 

Informacije i prijavljivanje:

Prijavu  možete izvršiti klikom na dugme “Prijavite se” gde možete popuniti elektronsku prijavu ili preuzeti obrazac u .doc formatu i poslati ga na bilo koju od naših e-mail adresa.

Za dodatne informacije kontaktirajte nas na:

011/3077612, 063/509972

jsimovic@economicdiplomacy.co.rs

prijava@economicdiplomacy.co.rs

ied.bg@mts.rs