Detalji
- On line (ZOOM):23, 25, 28. i 30. april 2025. godine od 15h
- Predavač:Vrhunski ekspert za upotrebu Excel-a dugogodišnji predavač na našim obukama (detalji na stranici)
- Kotizacija i popusti:29.800 (+PDV); detalji na stranici
Excel za pravnike i advokate
PUT DO PRECIZNIJEG, BRŽEG, LAKŠEG I KRAĆEG OBAVLJANJA SVAKODNEVNIH POSLOVNIH ZADATAKA UZ ZNAČAJNU UŠTEDU VREMENA
Excel za pravnike i advokate ima za cilj da pomogne polaznicima da prevaziđu jaz između Worda i Excela, da omogući usvajanje ovog alata, koji je zbog svoje fleksibilnosti i mogućnosti za manipulaciju podacima danas nezaobilazan. Kroz primere stvarnih poslovnih situacija, izrade i obrade raznih dokumenata iz oblasti pravnih i advokatskih usluga, polaznici će imati priliku da upoznaju sve funkcionalnosti neophodne za efikasno obavljanje njihovog posla.
Naučićete kako da: kreirate liste klijenata, upravljate podacima o klijentima koji ispunjavaju garantne uslove, izračunate obaveze prema klijentima, izradite model cirkularnog dopisa, izračunate rokove i označite klijente, izradite šablon za anketiranje klijenata, izradite tabelu za pregled usluga i tabelu za pregled učinka, menjate tekst u tabeli iz ćirilice i/ili latinice, prebacujete podatke iz drugih programa (WORD, Outlook, Access), upravljate vremenom i zadacima, i brojne druge funkcionalnosti koje će vam značajno olakšati svakodnevni rad i uštedeti vreme.
Predavač: Vrhunski stručnjak sa ogromnim ekspertskim, radnim i predavačkim iskustvom, više od 12 godina predavač i konsultant Instituta za upotrebu ovog moćnog alata u svakodnevnim realnim poslovnim operacijama.
NASTAVNI PROGRAM:
PRVI DAN: Osnove Excel-a za pravnike i advokate (23.4.2025)
1) Uvod u Excel i interfejs
- Upoznavanje sa interfejsom (trake, ćelije, kolone, redovi)
- Osnovne terminologije (radni list, radna sveska, formula, funkcija)
- Čuvanje i otvaranje datoteka
Primer: Kreiranje liste klijenata, pravnih statusa i tabela sa osnovnim podacima
2) Rad sa podacima
- Unos i formatiranje podataka (tekst, brojevi, datumi)
- Osnovne operacije (kopiranje, lepljenje, uklanjanje)
- Sortiranje i filtriranje podataka
Primer: Upravljanje podacima o klijentima koji ispunjavaju garantne uslove
3) Osnovne formule i funkcije
- Aritmetičke operacije (+,-,*,/)
- Korišćenje osnovnih funkcija (SUM, AVERAGE, MIN, MAX)
- Relativne i apsolutne reference ćelija
Primer: Izračunavanje obaveza prema klijentu
4) Upoznavanje sa Flash Fill funkcijom
- Flash Fill funkcija i primena u obradi teksta i brojeva
- Korišćenje funkcije Text to Columns za rastavljanje podataka
- Izdvajanje i provera JMBG i PIB za izabrane klijente
Primer: Popunjavanje tabela imenima, prezimenima i drugim podacima
5) Izrada ugovora i dokumenata
- Korišćenje šablona za cirkularne dopise (IOS, rešenja, ugovori, itd)
- Automatsko popunjavanje podataka u dokumentima
- Generisanje dokumenata pomoću MailMerge u Wordu
Primer: Izrada modela cirkularnog dopisa i generisanje pred slanje
DRUGI DAN: Funkcije i formule (25.4.2025)
1) Višestruki uslovi i napredne formule
- Logičke funkcije (IF, IFS, IFNA, AND,OR)
- Funkcije za rad sa tekstom (TEXTJOIN, CONCATENATE, LEFT, RIGHT, MID)
- Funkcije za rad sa datumima (TODAY, DATEDIF, YEAR, MONTH, DAY, NETWORKDAY)
Primer: Izračunavanje rokova i označavanje klijenata
2) Praćenje rokova i zadataka
- Korišćenje uslovnog formatiranja za istaknute rokove
- Kreiranje kalendara i planova u Excel-u
- Automatizacija podsetnika pomoću funkcije Conditional Formating
Primer: Upotreba šablona za izradu gantograma i plana aktivnosti
3) Upravljanje dokumentima
- Korišćenje funkcije za sastavljanje i rastavljanje podataka
- Rad sa dugim spiskovima podataka (klijenti, slučajevi, rokovi)
- Korišćenje Data Validation za kontrolu unosa podataka
Primer: Upotreba šablona za prikupljanje podataka i anketiranje klijenata
4) Povezivanje tabela sa podacima
- Korišćenje preuzimanja podataka iz drugih tabela (VLOOKUP i XLOOKUP)
- Upotreba INDEX i MATCH za pronalaženje podataka u velikim tabelama
- Pronalaženje i uklanjanje duplikata upoterbom COUNTIF funkcije
Primer: Objedinjavanje podataka po šiframa klijenata u jednu tabelu
5) Pravljenje izveštaja
- Korišćenje PivotTable za analizu podataka
- Kreiranje PivogChart-a za vizuelne izveštaj
- Izvoženje podataka u PDF, CSV, XML ili za WORD
Primer: Upotreba šablona za prikupljanje podataka i anketiranje klijenata
TREĆI DAN: Analiza podataka u HR službi (28.4.2025)
1) Praćenje slučajeva
- Kreiranje tabele za praćenje statusa slučajeva
- Korišćenje uslovnog formatiranja za istaknute statuse
- Automatsko izračunavanje rokova
Primer: Tabela za statuse klijenata i prebrojavanje po bojama redova
2) Upravljanje vremenom
- Kreiranje vremenskih linija za rokove
- Praćenje vremena provedenog na slučajevima
- Izračunavanje vremena realizacije usluga
Primer: Tabela za pregled usluga po klijentima
3) Uvod u izvedene (pivot) tabele
- Kreiranje, podešavanje i sortiranje pivot tabela
- Grupisanje podataka, izračunavanje procenata i trendova
- Vizualizacija podataka o godišnjim ocenama učinka i prisutnosti
Primer: Pivot tabela za pregled učinaka po klijentima
4) Pivot tabele za naprednije analize
- Grupisanje podataka, izračunavanje procenata i trendova
- Kreiranje podataka o odsustvu i fluktuaciji zaposlenih
- Kreiranje pravila za uslovno isticanje podataka
Primer: Pivot tabela za izračunavanje dodatnih troškova po klijentima
5) Praktična primena – Izveštaji za menadžment
- Isticanje zaposlenih sa prekovremenim radom i kandidata za unapređenje
- Priprema pivot tabela i izveštaja za prezentaciju
Primer: Priprema mesečnog izveštaja o prisutnosti i troškovima
ČETVRTI DAN: Automatizacija i napredne tehnike u Excel-u (30.4.2025)
1) Zaštita i deljenje podataka
- Zaštita ćelija i radnih listova
- Deljenje datoteka i ogrnaičenje pristupa
- Praćenje izmena (Track Changes)
Primer: Datoteka sa zaključanim podacima od izmene
2) Makroi i automatizacija
- Uvod u makroe (snimanje i pokretanje makroa)
- Korišćenje VBA (Visual Basic for Applications) za jednostavne skripte
- Automatizacija ponavljajućih zadataka
Primer: Alati za transliteraciju teksta u tabeli iz ćirilice i/ili latinice
3) Integracija sa drugim alatima
- Uvoz i izvoz podataka iz drugih programa (Word, Outlook, Access)
- Korišćenje PowerQuery za naprednu analizu podataka
- Integracija sa Share Point-om za timski rad
Primer: Demonstracija prenosa podataka
4) Vizuelizacija podataka
- Stvaranje i formatiranje grafikona (stubni, linijski, trakasti)
- Uslovno formatiranje za istaknute podatke
- Korišćenje Sparkline-a za mini grafikone
Primer: Interaktivni izveštaj sa pregledom stanja evidencije
5) Mreže i saradnja više zaposlenih
- Deljenje datoteka i ograničenja pristupa
- Podešavanje zaštite ćelija i listova, komentari i beleške
- Deljenje datoteka i kolaboracija u realnom vremenu u Excel-u
Primer: Demonstracija rada svih polaznika na jednoj datoteci istovremeno
(ceo program u pdf formatu možete preuzeti OVDE)
Kotizacija i prijavljivanje:
Kotizacija za obuku “Excel za komercijalu” iznosi 29.800,00 dinara (+PDV).
- Za brze uplate odobravamo popust od 5%
- Dodatni popust od 10% za dva i više učesnika iz iste organizacije
- Dodatni popust od 10% za fizička lica
- Dodatni popust za učesnike naših ranijih obuka iz oblasti upotrebe Excel alata na osnovnom, srednjem i naprednom nivou.
Prijavu možete izvršiti klikom na dugme “Prijavite se” gde možete popuniti elektronsku prijavu ili preuzeti obrazac u .doc formatu i poslati ga na bilo koju od naših e-mail adresa.
Za dodatne informacije kontaktirajte nas na:
011/3077612, 3077613, 063/509972